تعمیرات

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در غرب تهران

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در تهران

کولرگازی تی سی ال با توجه به میزان فعالیتی که دارد ممکن است گاهی اوقات دچار مشکلات و ایراداتی شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند. موضوع مهم برای تعمیرات کولرگازی تی سی ال، پیدا کردن یک مرکز تعمیرات تخصصی است زیرا این دستگاه تشکیل شده از قطعات حساس و گران قیمتی است و اگر تعمیرکار آشنایی زیادی با نحوه عیب یابی و تعمیرات نداشته باشد، آسیب زیادی به دستگاه وارد خواهد کرد.

برای تعمیر انواع کولرگازی از جمله کولرگازی تی سی ال خود در غرب تهران، می توانید از خدمات شرکت پویا پکیج استفاده کنید. این شرکت، خدمات خود را در محل ارائه می کند و مشتریان ساکن غرب تهران می توانند از این خدمات بهره مند شوند. برای تعمیر در محل کولرگازی تی سی ال شما، تعمیرکار شرکت به محل تان می آید و کار تعمیرات دستگاه به نحو درست انجام خواهد شد.

 

 

با تعمیرات کولرگازی تی سی ال خود توسط تعمیرکاران شرکت پویا پکیج، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد :

  • تکنسین های شرکت پویا پکیج از تخصص و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند و به طور مداوم نیز با شرکت در دوره های عملی، اطلاعات و مهارت های خود را آپدیت می کنند.
  • شرکت پویا پکیج خدمات خود را همراه با ضمانت نامه معتبر ارائه می نماید تا مشتری از با کیفیت بودن خدماتی که دریافت می کند، اطمینان خاطر داشته باشد.
  • خدمات شرکت پویا پکیج به صورت در محل ارائه می شود.
  • سرعت در ارائه خدمات از دیگر مزایای انتخاب شرکت پویا پکیج است و کولرگازی شما در زمانی سریع تعمیر خواهد شد.
  • تعمیرکاران پویا پکیج برای تعمیر کولرگازی تی سی ال شما سعی در تعمیر قطعات دارند تا هزینه کمتری را بپردازید اما در صورتی که تعمیرات چاره ساز نباشد، تعویض قطعه معیوب انجام خواهد شد.

می توانید برای سپردن تعمیر کولرگازی تی سی ال خود به شرکت پویا پکیج، تماس بگیرید و برای اعزام تعمیرکار، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

کولرگازی تی سی ال

کولرگازی تی سی ال به کیفیت خوب خود در بازار شناخته می شود و می تواند تا سال ها بدون آنکه قطعه ای از آن معیوب شود، کار کند اما به شرطی که استفاده درستی از کولرگازی داشته باشید و به موقع آن را سرویس کنید. در صورت خراب شدن کولرگازی تی سی ال خود نیز نگران از دست رفتن همیشگی دستگاه نباشید چرا که شما می توانید با کمک یک تعمیرکار ماهر و مجرب، کولرگازی خود را تعمیر کنید. برای تعمیرات کولرگازی تی سی ال، ابتدا عیب یابی انجام می شود و بعد از مشخص شدن مشکل دقیق دستگاه، کار تعمیرات انجام خواهد شد.

موارد تعمیرات کولرگازی تی سی ال

تعمیرات کولرگازی تی سی ال در صورت آسیب دیدگی قطعات این دستگاه، ضروری است. اگر قطعه یا قطعاتی از کولرگازی دچار آسیب مختصر شده باشند، می توان آنها را تعمیر کرد اما اگر قطعه خراب شده باشد و با تعمیر نتوان آن را رفع مشکل کرد، به ناچار باید قطعه جدید خریداری نمود.

از رایج ترین ایرادات کولرگازی تی سی ال عبارتند از روشن نشدن دستگاه، عدم توانمندی در خنک کاری محیط، تولید باد گرم، نشتی آب، نشتی گاز، خاموش شدن در حین کار کردن و … هستند. هر کدام از این مشکلات در اثر معیوب بودن یک قطعه از کولرگازی رخ می دهند و باید با انجام عیب یابی تخصصی، قطعه معیوب را شناسایی نمود.

برخی از قطعات اصلی کولرگازی عبارتند از کمپرسور، اواپراتور، فن، موتور فن، بردها، خازن ها، ترموستات، اتصالات، لوله ها و … که در صورت آسیب دیدن، یا باید آنها را تعمیر کرد و یا اینکه قطعه جایگزین استفاده نمود.

در ادامه به بررسی برخی مشکلات رایج کولرگازی تی سی ال می پردازیم :

خنک نکردن کولرگازی تی سی ال

از رایج ترین مشکلات کولرگازی برندهای مختلف، عدم قدرت دستگاه در خنک کردن محیط است و کولر فقط باد گرم تولید می کند. ایراد اصلی کولرگازی در این مشکل، کثیف شدن فیلتر است و در موارد شدیدتر ممکن است ترموستات یا  برد الکتریکی دستگاه خراب شده باشد.

کار نکردن کولرگازی تی سی ال

مشکل دیگر کولرگازی تی سی ال، کار نکردن آن است یعنی روشن نمی شود. برای عیب یابی این مشکل ابتدا باید عملکرد ترموستات را بررسی کرد و سپس به سراغ برد الکتریکی رفت. اگر این قطعات آسیب دیده باشند، با تعمیر و تعویض آنها، کولرگازی تی سی ال به عملکرد عادی خود باز می گردد.

یکسره کار کردن کولرگازی تی سی ال

مشکل دیگری که ممکن است کولرگازی تی سی ال شما هم داشته باشد، یکسره کار کردن آن است. دلیل این ایراد در عملکرد نامناسب فن اسپیلت، فن ترموستات یا کاهش حجم گاز دستگاه است. برای تعمیرات کولرگازی تی سی ال خود در چنین موقعیتی باید به مرکز تعمیرات معتبر مراجعه نمایید.

نشتی کولرگازی تی سی ال

وجود درز و شکاف در لوله تخلیه آب یا گرفتگی فیلتر هوای کولرگازی تی سی ال باعث نشتی دستگاه می شود. همچنین اگر عایق کاری روی لوله های مبرد گاز کولر از بین رفته باشند، این مشکل رخ خواهد داد. نشتی کولرگازی تی سی ال فقط توسط تعمیرکار متخصص و مجرب قابل رفع خواهد بود.

یخ زدگی کویل های کولر tcl

امکان دارد مشکل کولرگازی تی سی ال شما، یخ زدگی کویل های آن باشد. علت اصلی این اختلال، کم شدن گاز مبرد دستگاه است اما خرابی و گرفتگی فیلتر دستگاه یا اشکال در سیم کشی نیز باعث یخ زدگی کویل ها می شود.

خرابی موتور فن کولرگازی تی سی ال

موتور فن کولرگازی تی سی ال وظیفه پرتاب هوا به بیرون را بر عهده دارد تا هوای خنک را از کویل ها دریافت کرده و باعث خنک شدن فضای اطراف شود. موتور فن در صورت خراب شدن، باعث مشکل برق رفتگی و توقف کار کولرگازی می شود و باید مورد تعمیرات تخصصی قرار بگیرد.

صداهای غیرطبیعی کولرگازی تی سی ال

تولید صداهای غیرطبیعی توسط کولرگازی تی سی ال نشان دهنده وجود مشکل در قطعات داخلی آن است. ممکن است قطعات خراب شده یا فرسوده شده باشند و باید تکنسین دستگاه را بررسی کند تا علت اصلی مشکل تشخیص داده شود.

هزینه تعمیر کولر گازی تی سی ال TCL در غرب تهران

برای تعمیرات کولرگازی تی سی ال در غرب تهران باید هزینه بپردازید. هزینه تعمیرات بر اساس یکسری عوامل تعیین می شود از جمله :

  • نوع خرابی کولرگازی
  • شدت آسیب دیدگی کولرگازی
  • تعویض یا تعمیر قطعات کولرگازی
  • گران یا ارزان بودن قطعات نیازمند تعویض کولرگازی
  • و…

با توجه به متغیر بودن هزینه تعمیرات کولرگازی تی سی ال، لازم است دستگاه را تکنسین های شرکت پویا پکیج بررسی کند و هزینه تعمیرات را مشخص نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *