تعمیرات

تعمیرات برد پکیج در تهران + ضمانت

تعمیرات برد پکیج در تهران

پکیج از انواع سیستم های گرمایشی است که در چند سال اخیر تولید و عرضه بازار شده است. این سیستم گرمایشی به توجه به عملکرد خوبی که در فصل تابستان به عنوان آب گرم کن و در فصل زمستان به عنوان شوفاژ دارد، در بسیاری از منازل استفاده می شود اما ممکن است دچار خرابی شود.

پکیج تشکیل شده از قطعات مختلفی می باشد که یکی از مهم ترین قطعات آن برد می باشد. خود برد نیز شامل قطعات دیگری مثل رله، وریستور، میکروکنترلر، منبع تغذیه و … است که آسیب دیدن هر یک از این قطعات باعث اختلال در عملکرد دستگاه می شود. اگر احتمال می دهید که برد پکیج دیواری تان خراب شده است، لازم است با پویا پکیج یکی از بهترین مراکز تعمیرات برد پکیج در تهران و همچنین نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، تماس گرفته و از تعمیرکار متخصص این دستگاه کمک بگیرید. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی علائم خرابی برد پکیج بپردازیم، لطفا همراه ما باشید.

 

 

علت خرابی برد پکیج چیست؟

برد پکیج شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی از کار بیافتد از جمله آنکه :

  • نوسانات برق
  • استفاده زیاد از پکیج
  • قدیمی بودن دستگاه
  • بی توجهی به نگهداری اصولی از پکیج
  • تمام شدن طول عمر برد
  • نفوذ آب در برد پکیج
  • خراب شدن خازن های برد
  • ورود گرد و غبار بر روی برد پکیج
  • و…

برد پکیج دیواری چیست؟

پکیج دیواری قطعات مختلفی دارد اما اگر بخواهیم مهم ترین قطعه آن را معرفی کنیم، قطعا برد پکیج را نام می بریم زیرا در نقش مغز دستگاه عمل می کند و آسیب دیدن آن به معنای مختل شدن عملکرد کل دستگاه است. برد در پکیج دیواری مانند یک کیت حساس کامپیوتری است و تشکیل شده از بخش های پیچیده ای می باشد که هر گونه ایراد در هر یک از این بخش ها باعث ارورهایی بر روی صفحه برد می شود.

شما با بررسی ارورهای نمایش داده شده بر روی صفحه برد می توانید متوجه ایراد آن شوید و سپس از پویا پکیج برای تعمیر آن کمک بگیرید. این قطعه با توجه به اینکه حساس است، حتما باید توسط تعمیرکاری با دانش فنی و الکترونیکی بالا تعمیر شود.

علائم خرابی برد پکیج دیواری

خرابی برد پکیج دیواری با برخی علائم همراه است و شما با مشاهده این نشانه ها می توانید احتمال دهید که برد دستگاه خراب شده است. برخی از نشانه های خرابی برد پکیج دیواری عبارتند از :

روشن نشدن پکیج

اصلی ترین نشانه خرابی برد پکیج دیواری، روشن نشدن دستگاه است. اگر می خواهید دستگاه را روشن کنید اما واکنشی نشان نمی دهد، احتمال دارد که به برد پکیج آسیب وارد شده باشد البته مشکل روشن نشدن دستگاه ممکن است به دلایل دیگری هم باشد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

قرمز بودن چراخ پکیج هنگام خاموش بودن آن

زمانی که پکیج خاموش است اما چراغ آن قرمز و روشن مانده است، علت آن می تواند در خراب بودن برد پکیج باشد. برای بررسی این مشکل لازم است از یک تعمیرکار درخواست کنید که دستگاه را بررسی کند.

کار نکردن مشعل پکیج

یکی دیگر از نشانه های خرابی برد پکیج، کار نکردن مشعل پکیج است. اگر پکیج شما جرقه نمی زند و شعله نمی کشد احتمالا برد آن آسیب دیده است. البته ممکن است این مشکل در اثر اختلالات گاز یا آسیب دیدگی سایر قطعات دستگاه باشد.

خاموش شدن پکیج

خاموش شدن پکیج ممکن است به دلیل خرابی برد آن باشد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود. عوامل دیگری مثل قطعی برق، قطعی گاز ورودی و … نیز باعث خاموشی پکیج می شوند.

تعمیر برد پکیج

آیا برد پکیج قابل تعمیر است؟

ممکن است مشکل برد پکیج دیواری شما چندان گسترده نباشد و با تعمیرات جزئی، مشکل آن رفع گردد اما در وضعیتی که مشکل برد با تعمیر رفع نشود، به ناچار باید تعویض گردد. برای آنکه از گسترده شدن مشکلات برد پکیج دیواری خود جلوگیری کنید، توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک از دستگاه، استفاده از آن را متوقف کنید و با یک تعمیرکار ماهر در تهران تماس بگیرید. همچنین توصیه می شود خودتان اقدام به باز کردن دستگاه و دستکاری کردن آن نکنید زیرا احتمالا باعث آسیب جدی تری به قطعات پکیج شوید.

بنابراین تعمیر برد پکیج امکان پذیر است و با تشخیص و عیب یابی سریع و تخصصی مشکل برد، می توان آن را تعمیر کرد. این

قطعه فقط در موارد حاد و خاص نیاز به تعویض دارد و در صورت نیازمندی به تعویض نیز حتما باید با قطعه اصل جایگزین شود.

لزوم تعمیرات برد پکیج در تهران توسط تعمیرکار ماهر

برای تعمیرات برد پکیج در تهران حتما به تعمیرکاران ماهر و متخصص پویا پکیج مراجعه کنید زیرا ممکن است مشکل برد شما با تعمیرات جزئی رفع شود اما تعمیرکار به دلیل نداشتن تجربه و مهارت کافی، مشکل برد دستگاه را گسترده تر کند و مجبور به تعویض آن شوید. هزینه تعمیرات برد در مقایسه با هزینه تعویض این قطعه مهم، بسیار مناسب تر است و از این رو به انتخاب یک تعمیرکار متخصص و فنی، تاکید می شود.

بی توجهی به تعمیر برد پکیج دیواری و تبعات آن همانطور که می دانید، برد در پکیج دیواری از قطعات اصلی محسوب می شود و بی توجهی به مشکلات آن و عدم تعمیر و تعویض قطعه در زمانی که نیاز دارد، باعث مشکلاتی برای دیگر قطعات دستگاه خواهد شد. با خرابی برد پکیج، هیچ قطعه ای از برد فرمان نمی گیرد و عملا دستگاه روشن نخواهد شد. بنابراین ضروری است که سریعا دستگاه را به یک متخصص تعمیرات برد پکیج در تهران نشان دهید.

آدرس پویا پکیج: جنت آباد شمالی خ گلستان شرقی خ 12 متری اول جنوبی پ 1

تلفن: 02144849940

اهمیت خرید برد پکیج دیواری اصل

تکنسین بعد از بررسی و عیب یابی برد پکیج دیواری شما، تشخیص خواهد داد که مشکل آن با تعمیر رفع شود و یا اینکه نیاز به تعویض دارد. تلاش سرویس کاران شرکت پویا پکیج بر این است که مشکل برد دستگاه شما را تعمیر کنند تا هزینه کمتری را بابت تعمیرات بپردازید اما در مواردی که مشکل برد با تعمیر رفع نشود و یا بعد از تعمیر کردن برد فقط برای مدت کوتاهی کار کند، در این صورت بهتر است که یک برد جدید برای پکیج خود خریداری نمایید.

موضوع بسیار مهم برای تعویض برد پکیج دیواری، استفاده از قطعه اصل و فابریک است که متاسفانه بعضی از شرکت های تعمیراتی غیرمجاز، از مدل های فیک و دست دوم استفاده می کنند. از این رو، توصیه می شود برای خرید برد پکیج به شرکت های معتبر مراجعه کنید و قطعه اصل را با قیمتی به صرفه تهیه کنید. شرکت پویا پکیج، ارائه دهنده انواع قطعات این دستگاه با مناسب ترین قیمت هاست و کار تعویض قطعه را نیز انجام می دهد.

برای دبدن سوالات متداول درباره تعمیرات برد پکیج کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *