0
0

درباره ی تعمیرات تخصصی موتور کولر گازی و ضمانت 180روزه توسط شما میخواستم بدونم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

بهترین مرکز تعمیرات موتور کولر گازی در تهران کجا هست؟

  • javad
    پس از خواندن این مقاله اکنون می دانید که تعمیرات موتور کولر گازی امری بسیار پیچیده است و فقط تعمیرکاران حرفه ای قادر هستند تعمیرات لازم را پیاده سازی کنند. به همین منظور شما می بایست از خدمات مرکز تعمیراتی استفاده کنید که تکنسین های آن، مهارت های لازم برای تعمیر موتور کولر گازی را داشته باشند. در این راستا شما می توانید از خدمات شرکت پویا پکیج بهره ببرید که بهترین تعمیر کاران را گرد هم آورده است تا تخصصی ترین خدمات تعمیرات را در تهران ارائه کند. همچنین تعمیرات پویا پکیج تا 180 روز ضمانت دارد تا خیال شما از بابت کیفیت کار تکنسین ها کاملا راحت و آسوده باشد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

نحوه ی تست موتور کولر گازی به روش دستی به چه صورته؟

  • javad
    روش دیگری نیز وجود دارد که تکنسین ها می توانند با انجام آن نسبت به خرابی موتور دستگاه آگاه شوند. انجام تست و تعمیر دستی موتور کولر گازی بدین صورت انجام می شود که تکنسین ابتدا اسپیلت را در کمترین دما قرار می دهد. در ادامه کمی صبر می کند و دمای هوای خروجی از کولر گازی را بررسی می کند. اگر کولر گازی باد گرم بزند، ممکن است موتور آن خراب شده باشد. پس تکنسین بدون اینکه دستگاه را خاموش کند یا حالت آن را تغییر دهد، انگشت خود را روی لوله خروجی گاز قرار داده و آن را مسدود می کند. در چنین حالتی اگر پس از چند ثانیه موتور مکش لازم را روی انگشت ایجاد کند یعنی مشکلی در موتور وجود ندارد اما در غیر این صورت یعنی موتور خراب شده است و دستگاه باید باز شده و مورد تعمیر قرار بگیرد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چطور تست فشار موتور کولر گازی انجام میشه؟

  • javad
    برای تست کردن فشار موتور کولر گازی شما در ابتدا نیاز به گیج اندازه گیری فشار دارید که به آن گیج مانوفیلد گفته می شود. با استفاده از این ابزار بایستی فشار داخل موتور را به دست آورید. لازم به ذکر است اندازه گیری فشار زمانی انجام می شود که شما از بررسی سیم پیچ و کانکتور ها نتیجه ای نگرفته باشید چون در صورتی که قطعات مشکل داشته باشند فشار در حالت استاندارد نخواهد بود و در این صورت، غیر طبیعی بودن فشار می تواند به دلیل اختلال در مخزن یا مسیر گاز نباشد و برای مثال ممکن است کانکتورها مشکل داشته باشند. اما به هر حال برای اندازه گیری فشار داخل موتور ابتدا لازم است گاز درون کمپرسور را تخلیه کرده و سپس لوله های خروجی را به گیج وصل کرده و دستگاه را روشن کنید. فشار داخل کمپرسور را به دست آورده و مورد بررسی قرار دهید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تست صدای موتور کولر گازی چجوری انجام میشه؟؟

  • javad
    در این روش نیازی به بازکردن دستگاه وجود ندارد. معمولا زمانی که موتور کولرگازی خراب می شود صداهای غیر طبیعی از آن خارج می شود. بنابراین اگر مشکل دستگاه از بین برود این صدا ها دیگر نباید به گوش برسند. از همین موضوع می توانید برای تست تعمیرات تخصصی موتور کولرگازی استفاده ببرید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تست سیم پیچی موتور کولر گازی چجوری انجام میشه؟

  • javad
    برای انجام این کار در ابتدا جریان برق را قطع کرده و بعد درپوش ترمینال را بردارید. سپس سوکت های ترمینال را بررسی کنید تا مقدار زیادی از روغن در این قسمت وجود نداشته باشد. وجود روغن زیاد یا روغن سیاه شده در این قسمت می تواند منجر به قطع جربان شود. در ادامه اتصال سه کانکتور C،R و S را به صورت دو به دو با اهم متر مورد بررسی قرار دهید. اگر در این قسمت نیز مشکلی وجود نداشت، قطعه اوورلود را ارزیابی کنید. همچنین ممکن است اتصال کانکتور ها با بدنه از بین رفته باشد. این مورد را نیز با اهم متر بررسی کنید و اگر جوابی نیافتید به احتمال خیلی قوی سیم پیچ سوخته است و نیاز به تعویض دارد. برای مطمئن شدن، از سایر روش های چک کردن عملکرد موتور که در ادامه آماده است، استفاده کنید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

شیوه تعمیرات موتور کولر گازی به چه شکلیه؟

  • javad
    شیوه تعمیرات موتور کولر گازی به این صورت است که به چهار روش میشه تعمیرات را انجام داده و تست های مورد نیاز را به اجرا در بیاورید. این چهار روش عبارتند از: تست سیم پیچی موتور کولر گازی/ تست صدای موتور کولر گازی/ تست فشار موتور کولر گازی/ تست موتور کولر گازی به روش دستی.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

ببخشید علت خرابی موتور کولرگازی چیه؟

  • javad
    عمده دلایل خراب شدن موتور کولر گازی موارد زیر می باشند: غیر استاندارد بودن مسیر الکترونیکی موتور دستگاه و وجود اتصالات مخرب در آن یا دوفاز شدن برق و نوسانات ولتاژ می تواند منجر به سوختن سیم پیچی موتور شود و در این صورت موتور روشن نمی شود. زیاده روی در شارژ گاز می تواند منجر به آسیب فیزیکی به سرسیلندر شود و در موارد جدی تر افزایش فشار می تواند شاطون و پیستون را از سرویس خارج کند. نبود روغن باعث می شود قطعات الکترونیکی روی هم سابیده شوند که این امر در اکثر موارد باعث سوختن سیم پیجی در داخل موتور کولر گازی می شود. ورود روغن آلوده به داخل پمپ دستگاه در اکثر موارد منجر به خرابی آن می شود. پس در هنگام روغن کاری حتما از روغن با کیفیت استفاده کنید. اگر دستگاه نشتی گاز داشته باشد و یا گاز آن به موقع شارژ نشده باشد، کمبود گاز می تواند به موتور فشار بیاورد. در این مواقع کمپرسور داغ می کند و با روشن شدن سنسور حساس به گرما، اوورلود دستگاه فعال می شود. کثیف شدن فیلتر ها مثل فیلتر روغن و فیلتر مکش، باعث ورود آلودگی به داخل موتور می شود و روی عملکرد آن تاثیر منفی می گذارد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علائم خرابی موتور کولر گازی چیا هست؟، از کجا بدانیم موتور کولر گازی خراب شده است؟

  • javad
    علائمی وجود دارند که نشان می دهند در کارکرد موتور یا همان کمپرسور کولر گازی اشکالی به وجود آمده است. این علائم عبارتند از: زمانی که دستگاه را روشن می کنیم، موتور روشن نمی شود. یعنی فن بیرونی روشن می شود اما در ادامه کمپرسور روشن نمی شود. به محض روشن شدن موتور کولر گازی، فیوز می پرد. کولر گازی سرمایش مورد نیاز را تامین نمی کند. موتور کولر گازی صدا های غیر طبیعی و آزار دهنده ای تولید می کند. سر سیلندر موتور به شدت داغ می شود. موتور زود به زود به روغن کاری نیاز پیدا می کند و در غیر این صورت ارور کمبود روغن در نمایشگر ظاهر می شود. وجود یک یا چند مورد از علائم گفته شده می تواند به شما خبر دهد که موتور کولر گازی خراب شده است. البته میزان خرابی و نحوه رفع آن می بایست توسط تکنسین مشخص شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تعمیرات تخصصی موتور کولر گازی در تهران یکی از خدماتی است که توسط مراکز تعمیرات تخصصی که از تکنسین های کاربلد بهره می گیرند برای مشتریان ارائه می شود.

مجموعه پویا پکیج با 15 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع کولرگازی در خدمت شما عزیزان می‌باشد کارشناسان این مجموعه دارای مدرک فنی و حرفه‌ای در زمینه کار مرتبط هستند که تحت نظر شرکت آموزش دیده اند ارائه خدمات با فاکتور و ضمانت 6 ماهه و نرخ خدمات طبق مصوبه شرکت می‌باشد.

برای اطلاع بیشتر میتوانید به مقاله زیر را مطالعه کنید.

تعمیرات تخصصی موتور کولر گازی در تهران + 180 روز ضمانت

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 9 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت