0
0

خدمات تعمیرات حوله خشک کن هم ارائه میدید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سوراخ شدن حوله خشک کن چجوری ایجاد میشه؟

  • javad
    یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای حوله خشک کن رخ می دهد، ایجاد سوراخ در رادیاتور آن است که خود را به صورت نشت آب از محل سوراخ شده نشان می دهد. این امر به دلیل ایجاد پوسیدگی در حوله خشک کن اتفاق می افتد. در واقع رطوبت موجود در حمام یا سرویس های بهداشتی روی بدنه حوله خشک کن می نشیند و باعث می شود دستگاه در دراز مدت با پوسیدگی مواجه شده و سوراخ شود. برای تعمیر سوراخ حوله خشک کن ابتدا نیاز است که تکنسین با استفاده از برس سیمی، گرده های زنگ را از محل سوراخ دور کند. در ادامه بایستی با استفاده از یک دستمال مناسب، محل سوراخ را خشک کند. برای ادامه کار، تعمیرکار حوله خشک کن نیاز است که مقدار مناسبی از چسب فولاد ترمیم سوراخ رادیاتور را با ترکیب استاندارد آماده کرده و در محل سوراخ قرار دهد. البته نحوه تعمیر سوراخ حوله خشک کن بستگی به اندازه سوراخ و محل آن دارد و در موارد جدی تر، دستگاه حتما باید جوش بخورد و یا قسمت سوراخ شده تعویض شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

نشت آب از شیر رادیاتور به چه دلیله؟

  • javad
    مشکل اول، نشت پیدا کردن آب از شیر حوله خشک کن است. شیر رادیاتور محل عبور آب با دمای بالا می باشد بنابراین ممکن است بعد از گذشت یک یا دوسال از کار کردن دستگاه، این قطعه از آب بندی خارج شده و نشتی دهد. در چنین مواقعی نیاز است که دستگاه به تعمیر برود. ابتدا دستگاه را خاموش کرده و اجازه می دهیم دمای آن پایین بیاید. در ادامه شیر تخلیه را باز می کنیم تا هوای داخل لوله ها خارج شود. سپس شیر رادیاتور را با آچار باز می کنیم و آن را مورد ارزیابی قرار می دهیم. اگر قسمت هایی از شیر به دلیل استفاده طولانی مدت خورده شده و از بین رفته باشد، آن را تعویض می کنیم و شیر جدید جای آن می گذاریم. اما اگر شیر سالم باشد و فقط از آب بندی خارج شده باشد، با استفاده از مقداری نوار تفلون آن را مجددا آب بندی می کنیم.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مشکل هواگیری چطور درست میشه؟

  • javad
    حوله خشک کن ها برای اینکه به صورت دقیق کار کنند نیاز است که به صورت دوره ای هواگیری شوند. اگر این عمل انجام نشود، هوا در داخل لوله ها تجمع پیدا می کند و مسیرهای ورودی و خروجی را مسدود می سازد. در چنین حالتی آب به درستی نمی تواند جریان پیدا کند و گرمای مورد نیاز در حوله خشک کن تولید نمی شود. برای رفع این مشکل، دستگاه می بایست توسط یک تکنسین با تجربه مورد تعمیر قرار بگیرد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

افت فشار چطور عیب یابی میشه؟

  • javad
    فشار، عامل دیگری است که اگر به اندازه کافی نباشد می تواند منجر به سرد شدن حوله خشک کن شود. به همین دلیل در روند تعمیر رادیاتور حوله خشک کن، بهتر است فشار نیز توسط تعمیرکار، اندازه گیری شود تا عیب یابی دستگاه به درستی انجام شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تنظیم نبودن دما چجوری حل میشه؟

  • javad
    اگر دمای انتخاب شده برای حوله خشک کن پایین باشد، طبیعتا گرمای زیادی توسط رادیاتور تولید نخواهد شد. هرچه محیط اطراف حوله خشک کن سردتر باشد، نیاز است که دمای آن بالاتر برود تا قادر باشد به سرمای فضا غلبه کند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مشکل تامین انرژی به چه صورت درست میشه؟

  • javad
    ابتدا بهتر است منبع انرژی دستگاه و ورودی انرژی مورد بررسی قرار بگیرد. بدین منظور اگر حوله خشک کن از نوع برقی می باشد، اتصال آن به جریان برق را چک کنید و اگر از نوع آبی می باشد لوله های ورودی به پکیج را بررسی کنید. همچنین از باز بودن شیر های حوله خشک کن اطمینان حاصل کنید. در ادامه یک بار دستگاه را خاموش و دوباره روشن کنید. بدین وسیله دستگاه عملکرد خود را از اول بازیابی می کند و اگر مشکل خاصی پیش نیامده باشد می تواند به درستی به عملکرد خود ادامه دهد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلایل گرم نشدن حوله خشک کن چیه؟

  • javad
    پرتکرار ترین سوال در زمینه تعمیر حوله خشک کن این است که چرا حوله خشک کن ما گرم نمی شود؟ ایج ترین دلایلی که ممکن است باعث بروز چنین مشکلی شوند : مشکل تامین انرژی/تنظیم نبودن دما/افت فشار/مشکل هواگیری
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

شایع ترین مشکلات حوله خشک کن چیا هست؟

  • javad
    گرم نشدن حوله خشک کن/نشت آب از شیر رادیاتور/سوراخ شدن حوله خشک کن
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

حوله خشک کن چه نوع دستگاهی هست؟؟

  • javad
    حوله خشک کن دستگاهی است که مانند سایر رادیاتورها به صورت دیواری نصب می شود. فرق این دستگاه با سایر رادیاتورها این است که از آن معمولا در حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه استفاده می شود. حوله خشک کن ها انواع آبی و برقی دارند که نوع برقی آن نیاز به لوله کشی ندارد اما نوع آبی حوله خشک کن ها با استفاده از لوله کشی به پکیج وصل می شوند و بدین صورت گرمای مورد نیاز را از طریق گردش آب گرم تامین می کند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تعمیر حوله خشک کن از خدماتی است که باعث می شود مشکل دستگاه شما رفع شود و دیگر نیازی به تعویض آن نداشته باشید؛ بدین صورت هزینه کمتری را نیز برای بازیابی عملکرد حوله خشک کن متحمل خواهید شد.

فرآیند تعمیر حوله خشک کن یک پروسه پیچیده و تخصصی است که درست انجام دادن آن فقط از دست تکنسین های ماهر بر می آید. اگر تعمیر دستگاه به شکل درستی انجام نشود، علاوه بر برطرف نشدن مشکل قبلی، ممکن است خرابی های جدیدی نیز به بار بیاید. برای همین نیاز است که شما از خدمات شرکت پویا پکیج استفاده کنید که انواع خدمات تعمیر، تعویض، سرویس و فروش حوله خشک کن را ارائه می کند.

در این صورت است که شما می توانید خیال راحتی از بابت کیفیت تعمیرات ارائه شده داشته باشید. شرکت پویا پکیج، خدمات تعمیر حوله خشک کن بوتان، ایران رادیاتور و سایر برندهای موجود در بازار را با کمک گرفتن از مجرب ترین تکنسین های غرب تهران، ارائه می کند.

 

برای اطلاع بیشتر نیز میتوانید مقاله ی زیر را مطالعه کنید.

تعمیرات تخصصی حوله خشک کن در تهران

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 10 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت