0
0

شما نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور هستین؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مزایای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نمایندگی پویا پکیج چیا هست؟

  • javad
    دریافت خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران از نمایندگی پویا پکیج، مزایای زیر شامل حال شما خواهد شد : گارانتی خدمات 6 ماه ضمانت اگر به مدت 6 ماه پس از تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود، مشکلی برای آن پیش آمد و همان قطعه ای که تعمیر یا تعویض شده بود با اختلال مواجه شد، می توانید از گارانتی استفاده کنید./ اعزام تکنسین طبق زمانبندی مشتری برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما، تکنسین به محل تان اعزام خواهد شد و کار تعمیرات دستگاه در حضور خود شما انجام می گیرد./ استفاده از قطعات اصلی برای پکیج ایران رادیاتور شما در صورتی که قطعه ای از پکیج ایران رادیاتور شما نیاز به تعویض داشته باشد، از قطعه اصلی استفاده می شود. / اولویت با تعمیر قطعات تعویض قطعه در شرایطی انجام خواهد شد که آن قطعه به طور کل از کار افتاده باشد و یا در صورت تعمیر شدن، عملکرد طولانی مدت و مناسبی نداشته باشد./ دریافت هزینه تعمیرات طبق تعرفه مصوب نمایندگی پویا پکیج در غرب تهران به ازای خدماتی که ارائه می کند، هزینه مصوب دریافت می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید./ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای اعزام تکنسین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران، با نمایندگی تماس بگیرید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

ببخشید رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور هم انجام میدید؟

  • javad
    پکیج ایران رادیاتور باید در فواصل زمانی منظمی رسوب گیری شود و عدم رسوب گیری باعث کاهش عملکرد دستگاه می شود. زمانی که رسوب در مخازن حرارتی تجمع می یابد، مخزن حرارتی ضخیم می شود و پکیج انرژی بیشتری را صرف کردن می کند در نتیجه این فرایند باعث سوراخ شدن منبع می‌ شود. از علائمی که ممکن است نشان دهنده رسوب گرفتن پکیج ایران رادیاتور شما باشد، عبارتند از : سرد و گرم شدن آب گرم مصرفی چشمک زدن کد خطای پکیج ایران رادیاتور سروصدای زیاد چشمک زدن چراغ ‌های 40-70-80 و… برای رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور حتما از نمایندگی تعمیرات پکیج غرب تهران پویا پکیج کمک بگیرید تا این مشکل از دستگاه شما به شکل اصولی رفع شود و پکیج بتواند به عملکرد عادی خود برگردد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چرا شمعک پکیج ایران رادیاتور مرتب خاموش می‌ شود؟

  • javad
    از دیگر اختلالات رایج پکیج ایران رادیاتور، خاموش شدن شمعک و خرابی آن است. اگر شمعک پکیج شما مدام خراب می شود، احتمال دارد که ترموکوپل خراب شده باشد همچنین قطعی شیرگاز هم می تواند باعث خاموشی شمعک شود
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل در حال انتظار بودن و توقف و کار نکردن پکیج ایران رادیاتور چیه؟

  • javad
    اگر آب گرم را باز می کنید اما مدار گرمایشی و مصرفی پکیج تکان نمی خورد و آب گرم نمی شود، این مشکل احتمال از خرابی پرشر دود است. همچنین مسدود یا خراب شدن شیلنگ رابط با مجرای بالای پرشر دود، شل بودن لوله ونتوری یا شیلنگ رابط، کم بودن دور فن یا قطعی فن نیز باعث توقف و کار نکردن پکیج ایران رادیاتور می شوند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل انفجاری شدن پکیج ایران رادیاتور چیا هست؟

  • javad
    نفجاری شدن پکیج ایران رادیاتور ممکن است به دلیل این باشد که حداکثر فشار گاز شیر برقی پکیج یا فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر، تنظیم نشده باشد. همچنین در صورت گرفتگی دودکش، استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب، خرابی ترانس جرقه یا برد الکترونیک پکیج و … این اختلال پیش می آید. برای رفع مشکل انفجاری شدن پکیج ایران رادیاتور خود هرگز خودتان دستگاه را دستکاری نکنید زیرا خطرآفرین است. رفع مشکل را به پویا پکیج بسپارید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عدم گرمایش پکیج ایران رادیاتور به چه علتیه؟

  • javad
    از دیگر ایرادات پکیج ایران رادیاتور، عدم گرمایش آن است. این مشکل احتمالا به دلیل گیر کردن شیر سه طرفه دستگاه در حالت آب گرم است و آب گرم از مبدل ثانویه عبور کرده و شوفاژ ها گرم نمی شوند. برای رفع اختلال عدم گرمایش پکیج ایران رادیاتور می توانید از خدمات نمایندگی پویا پکیج در غرب تهران بهره مند شوید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مشکلات پکیج ایران رادیاتور چیا هست؟

  • javad
    بی توجهی به مشکلات پکیج ایران رادیاتور و عدم رفع اختلالات آن می تواند باعث عواقب خطرناکی شود پس بهتر است در صورت مشاهده هر گونه ایراد و اختلال مشکوک در پکیج خود، با نمایندگی تعمیرات پکیج غرب تهران تماس بگیرید و درخواست دهید که تعمیرکار به محل شما اعزام شود. مشکلات پکیج ایران رادیاتور هر چه که باشند، توسط تعمیرکاران متخصص قابل رفع و تعمیر هستند. برخی از این مشکلات عبارتند از :مشکل صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور/عدم گرمایش پکیج ایران رادیاتور/انفجاری شدن پکیج ایران رادیاتور/متوقف و در حال انتظار بودن پکیج ایران رادیاتور/شمعک پکیج ایران رادیاتور مرتب خاموش می‌ شود
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران معرفی میکنید؟

  • javad
    بهترین راهکار برای تشخیص مشکل پکیج ایران رادیاتور و رفع اختلال آن، مراجعه به یک تکنسین مجرب و متخصص است. تکنسین های تعمیرات پکیج با تجربه و دانشی که دارند، مشکل این دستگاه را تشخیص داده و روش تعمیرات مناسب را به کار می گیرند. با سپردن کار عیب یابی و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود به تعمیرکاران نمایندگی، اطمینان خاطر خواهید داشت که دستگاه به شکل اصولی تعمیر می شود و اگر هم قطعه ای از آن نیاز به تعویض داشته باشد، قطعه اصل همین برند جایگزین خواهد شد. برای مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیرات پکیج غرب تهران، می توانید نمایندگی پویا پکیج را انتخاب نمایید. این شرکت، ارائه دهنده خدمات تعمیرات پکیج برای برندهای مختلف همچون برند ایران رادیاتور می باشد و تعمیرکاران شرکت از تخصص و تجربه بالایی برخوردار هستند. می توانید با نمایندگی پویا پکیج تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را برای اعزام تکنسین به محل خود را انجام دهید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

ایران رادیاتور یکی از برندهای معروف در تولید پکیج است که به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش و همچنین در دسترس بودن قطعات پکیج در زمان خرابی، با استقبال زیادی در بازار پکیج ایران مواجه است.

مجموعه پویا پکیج با 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیر پکیج، نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران است و همیشه در خدمت شما عزیزان می‌باشد. کارشناسان این مجموعه دارای مدرک فنی و حرفه‌ای در زمینه کار مرتبط هستند که تحت نظر شرکت آموزش دیده اند ارائه خدمات با فاکتور و ضمانت 6 ماهه و نرخ خدمات طبق مصوبه شرکت می‌باشد.

برای اطلاع بیشتر میتوانید مقاله ی زیر را مطالعه کنید.

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 9 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت