0
0

بهترین رادیاتور های آلومینیومی کدوم ها هستن؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

رادیاتورهای آلومینیومی دارای خدمات پس از فروش هستند؟

  • javad
    معمولا اکثر شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدیژ محصولات خود را با خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

قیمت رادیاتورهای آلومینیومی چقدر هست؟

  • javad
    قیمت این محصولات بسته به برند آن و فروشگاه‌هایی که محصول را از آن خریداری می‌کنید، اندکی متفاوت می‌باشد؛ هر چقدر برند رادیاتور با کیفیت‌تر و مطلوب‌تر باشد، قیمت آن نیز کمی گران‌تر است.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

نظرتونو درباره ی خریدن رادیاتور های آلومینیومی میخواستم بدونم؟

  • javad
    خواهش میکنم، همانطور که ملاحظه کردید، امروزه رادیاتورها را به عنوان یکی از سیستم‌های کارآمد مورد استفاده در منزل و محل کار و… می‌شناسیم که با کنترل آب و سیالات، فرایند انتقال حرارت را عهده‌دار هستند. در این میان به دلیل مزیت‌های زیادی که دارند، بیشتر از انواع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که شرکت‌ها و برندهای متفاوتی در سراسر دنیا اقدام به طراحی و تولید این محصول می‌کنند، هر کس می‌تواند بر اساس سلیقه خود یکی از انواع آن را انتخاب نمایند. به طور کلی برای خرید رادیاتورهای آلومینیومی می‌توانید با کارشناسان متخصص ما نیز مشورت نمایید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

معایب رادیاتور آلومینیومی چیه؟

  • javad
    ایراداتی که رادیاتور آلومینیومی دارد این است که دقیقاً به همان اندازه که زود گرم می‌شود، زود هم سرد می‌شود. به همین علت شما پس از خاموش کردن رادیاتورهای آلومینیومی شاهد این هستید که با گذشت زمان کوتاهی، دستگاه شما سرد می‌شود؛ چرا که دیگر گرمایی از رادیاتور خارج نخواهد شد. ایراد دیگر رادیاتور آلومینیومی قیمت بالای آن نسبت به سایر مدل‌هاست؛ زیرا آلومینیوم به طبیعت به صورت طبیعی وجود ندارد و باید آن را تولید کرد. اما با توجه به مزیت‌های زیادی که دارد بدیهی است که قیمت آن نسبت به رادیاتورهای فولادی و چدنی، بالاتر هم باشد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مزایای رادیاتور آلومینیومی چیه؟

  • javad
    رادیاتورهای آلومینیومی نسبت به رادیاتورهای فولادی خیلی سریع‌تر گرم می‌شوند. جالب است بدانید که معنای سریع‌تر گرم شدن آنها یعنی اینکه برای رسیدن گرما به سطوح رادیاتور، آب کمتری مورد نیاز است؛ در نتیجه این مسئله که در رادیاتورهای آلومینیومی میزان مصرف انرژی پایین بیاید، وجود دارد. ضمناً مزیت دیگر این نوع رادیاتورها این است که به این دلیل که آلومینیوم زنگ نمی‌زند، رادیاتورهای آلومینیومی هم دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به سایر انواع دیگر دارند. از طرفی به دلیل قابلیت شکل پذیری بالای آلومینیوم، این نوع رادیاتورها در طرح‌ها و انواع و اقسام مختلف، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. رادیاتورهای آلومینیومی حمل و نقل و نصب آسانی دارد؛ چرا که فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزها، نسبتا سبک‌تر می‌باشد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

بهترین برند های رادیاتورهای آلومینیومی رو معرفی میکنید؟

  • javad
    بله، شما را با چند برند معروف که در بازار کشور ما در زمینه تولید انواع رادیاتورها و رادیاتورهای آلومینیومی فعال هستند، آشنا میکنیم: ۱_ایران رادیاتور: بهترین شرکت‌های تولید کننده با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه تولید سیستم‌های گرمایشی، ایران رادیاتور است. رادیاتورهای آلومینیومی این شرکت با قیمت‌های مناسب در بازار وجود دارد که شما می‌توانید پس از سفارش محصول، ظرف کمترین زمان ممکن آن را در اختیار داشته باشید. ۲_لورچ: شرکت تولیدی صنعتی لورچ نیز جزو شرکت‌های خوشنام و معتبر بوده که در زمینه تولید چنین محصولاتی بسیار موفق عمل کرده است. رادیاتورهای آلومینیومی این شرکت با قیمت‌هایی نازل و کیفیت‌های مطلوب در بازار وجود دارند. ۳_بوتان: جزو قدیمی‌ترین و بهترین کارخانه‌های تولید سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌ای است و در سال ۱۳۶۰ آبگرمکن‌های دیواری را وارد بازار کرد. این شرکت که اولین پکیج دیواری را تولید و به بازار معرفی نمود و در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی نیز بسیار موفق عمل کرده است. ۴_سپاهان رادیاتور: این شرکت نیز که در زمینه تولید انواع محصولات گازوئیل سوز و نفت سوز کار خود را گسترش داده است؛ در مورد تولید انواع رادیاتورها نیز خوب عمل کرده و محصولات با کیفیت و مطلوبی را به بازار فروش روانه می‌کند. برای خرید محصولات این شرکت می‌توانید به نمایندگی های مجاز فروش آن مراجعه نمایید. _تاش: شرکت تاش جزو شرکت‌های نوپا در سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است؛ اما محصولات فوق العاده با کیفیتی را به کمک تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماشین آلات پیچیده وارد بازار کرده است‌ همه محصولات شرکت تاش از جمله انواع رادیاتورها و رادیاتورهای آلومینیومی، کیفیت قابل قبولی دارند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

رادیاتور آلومینیومی چیه؟

  • طناز به 4 ماه قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 4 ماه قبل
  • javad
    این نوع رادیاتورها به روش ریخته‌گری و به شکل پره‌ای ساخته می‌شوند. پره‌های آنها نسبت به سایر انواع رادیاتورها کم حجم‌تر و ظریف‌تر بوده و جلوه ظاهری بهتری دارد. از طرفی پره‌ها به کمک مغزی‌های ویژه راستگرد یا چپ گرد به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند و می‌توان مناسب با ظرفیت حرارتی، محل نصب این پره‌ها را تغییر داد. اما در بازار معمولاً این رادیاتورها در بلوک‌های مونتاژ شده ۱۰ پره ۷ پره و ۵ پره وجود دارند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

به طور کلی ساختار همه رادیاتورها به این شکل است که از یک طرف آن آب گرم وارد شده و پس از اینکه این گرما به سطوح رادیاتور وارد شود، از طرف دیگر آن خارج خواهد شد. رادیاتورها انواع مختلفی دارند؛ به عنوان مثال رادیاتورهای چدنی، رادیاتورهای فولادی و رادیاتورهای آلومینیومی، به همین دلیل در این لینک از بهترین رادیاتور های آلومینیومی مجموعه پویا پکیج را در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید آن ها را با تصویر و مشخصات مشاهده کنید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 8 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت