0
0

درمورد خدمات تعمیر پکیج دیواری میخواستم بدونم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

درمورد مشکلات الکترونیکی پکیج میخواستم بدونم؟

  • javad
    یکی از شایع ترین دلایل خرابی پکیج های دیواری مربوط به خرابی های الکترونیکی دستگاه می باشد. درصد زیادی از خرابی های الکترونیکی دستگاه به مشکلات مربوط به برد الکترونیکی دستگاه باز می گردند. برد الکترونیکی برای این که بتواند وظیفه خود را به درستی به اجرا در بیاورد نیاز به فعالیت همزمان چندین سنسور مثل سنسور فشار آب، سنسور حد و سنسور فشار هوا دارد. برد در دستگاه اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق همین سنسور ها دریافت می کند و با پردازش آنها می تواند کنترل قطعات مختلف را به درستی به اجرا در بیاورد. اما اگر این سنسور ها خراب شوند، برای مثال سنسور فشار آب با مشکل مواجه شود، اطلاعات مورد نیاز درباره فشار آب به برد نمی رسد و به همین دلیل ممکن است فشار آب به درستی تنظیم نشود و یا در خرابی های پیچیده تر پکیج دیواری خاموش شود. در این نوع از خرابی های پکبج دیواری، علت اصلی بسیار متنوع است و دستگاه حتما باید توسط یک کارشناس ماهر باز شده و مورد بررسی های لازم قرار بگیرد. شما عزیزان میتوانید با نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران، تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار خود را برای تعمیر و رفع مشکل پکیج دیواری شما اعزام کند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

اگر پس از تنظیم فشار دوباره با افت فشار مکرر مواجه شدیم چکارکنیم؟

  • javad
    این یعنی دستگاه شما به مشکل خورده است. و این خرابی را می توان در موارد زیر جستجو کرد : وصل نبودن پکیج دیواری به برق خاموش بودن دکمه های پکیج ارورهای به نمایش در آمده در LCD پکیج دیواری که می بایست از روی دفترچه راهنما مورد بررسی قرار بگیرند. وجود نشتی آب در مسیر لوله کشی های ورودی و خروجی پکیج دیواری خرابی قطعه منبع انبساط
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چه زمانی افت فشار در پکیج ایجاد میشه؟

  • javad
    جود مشکل در قسمت های مختلفی از پکیج دیواری می تواند خود را به صورت افت فشار در دستگاه نشان دهد. در چنین مواقعی فشار دستگاه به کمتر از 0.5 بار کاهش پیدا می کند و نیاز است دستگاه توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد. برای تنظیم فشار می توانید از شیر پر کن و شیر هواگیری تعبیه شده در قسمت زیر پکیج کمک بگیرید
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

منظور مشکل افزایش فشار آب پکیج یعنی چی؟

  • javad
    فشار آب همواره در قالب یک عدد در نمایشگر پکیج دیواری به شما گزارش می شود که این عدد بهتر است پایین تر از 2 بار باشد. اما در صورتی که فشار آب دستگاه به بیش از 2 یا 3 بار افزایش پیدا کند در این صورت پکیج دیواری باید مورد بررسی قرار بگیرد و دلیل بالا بودن فشار آب آن مشخص شود چرا که فشار بالای آب می تواند شیر اطمینان را فعال کند و تخلیه آب از این قسمت می تواند این قطعه را از آب بندی خارج کند و بدین صورت شما با نشتی آب از شیر اطمینان مواجه خواهید بود. برای تعمیر پکیج دیواری در چنین مواقعی می بایست قطعات مختلف دستگاه از جمله منبع انبساط و همچنین لوله های آب ورودی و خروجی توسط تکنسین مورد ارزیابی قرار بگیرند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلایل تعمیرات پکیج دیواری چه مواردی است؟

  • javad
    در ساختار پکیج های دیواری قطعات گوناگونی وجود دارند که عملکرد دستگاه را رقم می زنند. در صورتی که هر کدام از این قطعات با مشکل مواحه شوند، نمی توانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند و به همین دلیل دستگاه خراب شده و به تعمیرات نیاز خواهد داشت. شایع ترین مشکلات پکیج های دیواری : افزایش فشار آب پکیج/تعمیر پکیج به دلیل افت فشار/مشکلات الکترونیکی پکیج
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

کار مبدل حرارتی پکیج دیواری چیه؟

  • javad
    در پکیج های دیواری قطعه وجود دارد که وظیفه آن گرم کردن آب ورودی می باشد. دو نوع مبدل جرارتی تحت عنوان مبدل اصلی و مبدل ثانویه وجود دارند. مبدل های اصلی در تمام پکیج های دیواری وجود دارند اما مبدل های ثانویه تنها در پکیج های دو مبدل مشاهده می شوند. تعمیرات پکیج های دیواری یک مبدل و دو مبدل تفاوت های اساسی با یکدیگر دارد که تکنسین می بایست این موضوع را مدنظر قرار دهد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

پمپ پکیج دیواری چکاری میکنه؟

  • javad
    پمپ قطعه ای است که جریان آب مورد نیاز به سمت رادیاتور های پکیج را به وجود می آورد. اگر بخواهیم عملکرد پمپ را به صورت دقیق تر بررسی کنیم، در واقع پمپ پکیج دیواری آب گرمی را که در مبدل حرارتی دستگاه تولید می شود به سمت رادیاتور ها می راند تا گرمای مورد نیاز در رادیاتور تامین شود. کیفیت پمپ مورد استفاده در پکیج دیواری تاثیر زیادی در نحوه عملکرد دستگاه دارد. اگر آب منطقه شما رسوبات زیادی داشته باشد، این موضوع عملکرد پمپ را تحت الشعاع قرار می دهد و شما نیاز به خدمات پویا پکیج برای سرویس و تعمیرات پکیج دیواری خواهید داشت.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

فن پکیج دیواری برای چیه ؟؟

  • javad
    فن در برخی از پکیج های دیواری مشاهده می شود که به این مدل، پکیج های فن دار می گویند. به طور کلی وظیفه فن در دستگاه های مختلف خنک سازی می باشد. در برخی پکیج های دیواری نیز فن تعبیه می شود تا گازهای گرم ناشی از احتراق در داخل دستگاه را با فشار هوایی که ایجاد می کند به خارج از دستگاه براند تا بدین وسیله گرمای زیاد، تاثیر منفی روی عملکرد قطعات مختلف پکیج دیواری نگذارد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

منبع انبساط پکیج دیواری چیه؟

  • javad
    برای این که فشار آب در داخل پکیج دیواری کنترل شود از قطعه ای به نام منبع انبساط استفاده می شود. طبق اصول فیزیکی مربوط به آب، با افزایش دما، حجم آب افزایش پیدا می کند و بدین وسیله فشار وارده بر لوله ها نیز بالا می رود. منبع انبساط کیسه های هوایی دارد که جلوی افزایش بیش از حد فشار آب را می گیرد تا دستگاه بتواند به عملکرد خود ادامه دهد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

برد پکیج دیواری چکار میکنه؟

  • javad
    برد صفحه ای الکترونیکی می باشد که تمام قطعات مختلف پکیج به آن متصل می شوند و بدین وسیله برد می تواند مثل یک مغز متفکر تمام فعالیت های پکیج را کنترل کند. یکی از اصلی ترین وظایف برد پکیج دیواری، کنترل LCD می باشد که از طریق آن ارور های مورد نیاز گزارش داده می شوند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مشکلات رایج پکیج دیواری چجوری رو میشه بفرمایین؟

  • javad
    خرابی های مختلف پکیج های دیواری مربوط به از کار افتادن یک یا چند قطعه داخلی آن می باشد،. قطعات پکیج دیواری به شرح زیر هستند : برد پکیج دیواری/منبع انبساط پکیج دیواری/فن پکیج دیواری/پمپ پکیج دیواری/مبدل حرارتی پکیج دیواری
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

برای تعمیرات پکیج دیواری بهتر است از خدمات شرکتی استفاده کنید که تکنسین های آن تخصص های لازم را در زمینه تعمیرات حرفه ای داشته باشند. علاوه بر این، هزینه تعمیرات پکیج دیواری نیز یکی دیگر از مواردی است که پبش از انتخاب شرکت مورد نظر بهتر است به آن توجه کنید.

پویا پکیج، شرکتی است که در زمینه تعمیرات پکیج سابقه فعالیت 15 ساله دارد و تکنسین های این شرکت قادر به ارائه خدمات تخصصی در این زمینه می باشند. علاوه بر این، هزینه تعمیرات در این شرکت به صورت معقول و به صرفه برای مشتریان تنظیم شده است تا خیال شما بابت هزینه پرداختی برای تعمیرات پکیج دیوری راحت باشد. می توانید با شرکت تماس بگیرید و برای اعزام تعمیرکار، هماهنگی های لازم را انجام دهید

برای اطلاع بیشتر هم میتوانید مقاله ی زیر را مطالعه کنید.

تعمیر پکیج دیواری

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 12 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت