0
0

تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی هم انجام میدید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

ببخشید علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی میتسوبیشی چی میتونه باشه؟

  • javad
    اگر کولرگازی میتسوبیشی شما به طور ناگهانی خاموش شده است، باید قسمت های مختلف آن را بررسی کنید تا علت را متوجه شوید. البته توصیه می شود عیب یابی کولرگازی را به دست تعمیرکار بسپارید تا باعث آسیب بیشتر در دستگاه نشوید. خاموش شدن ناگهانی کولرگازی میتسوبیشی در بیشتر مواقع به دلیل خرابی کمپرسور است و با تعمیر این قطعه، مشکل دستگاه رفع خواهد شد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل سر و صدای کولرگازی میتسوبیشی حین کار کردن چیه؟

  • javad
    کولرگازی میتسوبیشی در زمان کار کردن، سر و صدای زیادی تولید نمی کند و اگر کولرگازی شما سر و صدای زیادی دارد، این موضوع عادی نیست و باید علت آن را بررسی کنید. برای عیب یابی، ابتدا باید پروانه فن دستگاه بررسی شود تا اگر شیء خارجی داخل آن گیر کرده باشد، خارج شود. شل بودن پیچ های کمپرسور نیز باعث سر و صدای کولرگازی در زمان کار کردن می شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چرا کولر گازی میتسوبیشی روشن نمیشه؟

  • javad
    از مشکلات رایج کولرگازی میتسوبیشی که قابل رفع است، روشن نشدن آن است. برای از بین بردن این اختلال در کولرگازی خود ابتدا بررسی کنید که در جریان برق مشکلی وجود ندارد و اگر برق مشکل نداشت، باید برد الکترونیکی دستگاه توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد. برد کولرگازی اگر سوخته باشد، نیازمند تعویض خواهد بود اما اگر مشکل آن جزئی باشد، تعمیر خواهد شد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل آبریزش کولر گازی میتسوبیشی چی میتونه باشه؟

  • javad
    ممکن است مشکل کولرگازی میتسوبیشی شما نشتی آب باشد که این مشکل هم بنا به دلایل مختلفی رخ می دهد. برای عیب یابی نشتی آب کولرگازی، ابتدا باید لوله آب خروجی آن بررسی می شود تا دچار شکستگی نشده باشد و اگر هم شکسته بود، باید تعویض گردد. گاهی اوقات هم علت آبریزش کولرگازی میتسوبیشی، یخ زدگی آن است و یخ ها بعد از گرم شدن، باعث آبریزش می شوند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل یخ زدگی کولر گازی میتسوبیشی چیه؟

  • javad
    از دیگر مشکلات رایج کولرگازی میتسوبیشی، یخ زدگی آن است که به چند دلیل این مشکل رخ می دهد. علت اول، کثیف بودن فیلترهای آن است و اجازه خروج هوای سرد را به بیرون نمی دهند و همین موضوع باعث می شود که کولرگازی دچار یخ زدگی شود. برای رفع این مشکل باید فیلترها تعویض شوند. دلیل دیگر یخ زدگی کولرگازی میتسوبیشی، خراب بودن فن آن است. فن کولرگازی اگر خراب شود، باید توسط تکنسین بررسی شود تا اگر امکان آن وجود داشت، تعمیر شود اما در غیر این صورت باید با یک فن جدید جایگزین گردد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علت تولید باد گرم کولرگازی میتسوبیشی چیه؟

  • javad
    اگر کولرگازی میتسوبیشی شما باد گرم تولید می کند، احتمالا فیلترهای آن کثیف شده اند و اجازه نمی دهند که باد خنک عبور کند. برای رفع این مشکل باید فیلترها توسط تعمیرکار تعویض گردند و از فیلترهای مرغوب به عنوان جایگزین استفاده شود. همچنین علت تولید باد گرم توسط کولر گازی میتسوبیشی به دلیل تمام شدن شارژ آن هم می باشد و اگر تکنسین این موضوع را تشخیص دهد، باید کولرگازی خود را شارژ کنید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

خدمات سرویس کولر گازی میتسوبیشی هم دارین؟

  • javad
    توصیه می شود برای جلوگیری از گسترده شدن مشکلات جزئی کولرگازی میتسوبیشی خود، یک بار در سال کولرگازی را سرویس کنید تا مشکلات جزئی آن رفع شوند و دستگاه در زمان کار کردن، عملکرد بهتری داشته باشد. خدمات سرویس کولرگازی شامل بررسی عملکرد تک به تک قطعات است همچنین اگر فیلترها کثیف باشند، تعویض می شوند. هزینه خدمات سرویس کولرگازی میتسوبیشی، بر اساس تعرفه ثابت محاسبه می شود و به نسبت هزینه تعمیرات بسیار مناسب تر است. در صورتی که می خواهید کولرگازی خود را سرویس کنید، می توانید از خدمات شرکت پویا پکیج بهره مند شوید. برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما در تماس باشید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

کولر گازی میتسوببیشی نیاز به شارژ داره؟

  • javad
    بله، علت اصلی بیشتر مشکلات کولرگازی میتسوبیشی تمام شدن شارژ آن است و باید شارژ شود. شارژ کولرگازی مدتی پس از استفاده کم می شود و برای افزایش حجم گاز داخل اسپلیت باید از گاز مناسب آن استفاده شود. نوع گازی که کولرگازی میتسوبیشی باید با آن شارژ شود، بستگی به موارد مختلفی دارد و توصیه می شود که این خدمات را از یک مرکز معتبر دریافت کنید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

قطعاتی که قابل تعویض و تعمیر هستند رو معرفی میکنید؟

  • javad
    خدمات تعمیرات کولرگازی میتسوبیشی بر اساس نوع خرابی آن ارائه می شود. انواع قطعاتی که قابل تعویض و تعمیر هستند، عبارتند از : کمپرسور، سیم پیچ کندانسور، اواپراتور، واحد دمنده و کنترل کننده هوا، ترموستات، فیلترها، لوله های تخلیه، فن، کنترل کولر گازی، و… این قطعات در کولر گازی بسیار مهم هستند و در صورت خرابی باید آنها را به دست تعمیرکاران حرفه ای سپرد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن آنها را تعمیر کنند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

درباره ی مشکلات کولرگازی میتسوبیشی توضیح میدید؟

  • javad
    تولید باد گرم کولرگازی میتسوبیشی، یخ زدگی کولر گازی میتسوبیشی، آبریزش کولر گازی میتسوبیشی، سر و صدای کولرگازی میتسوبیشی حین کار کردن، روشن نشدن کولر گازی میتسوبیشی، خاموش شدن ناگهانی کولر گازی میتسوبیشی، سرویس کولر گازی میتسوبیشی
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

اگه علایم مشکوکی در کولرگازی میتسوبیشی دیدیم باید به تعمیرکار بگیم؟

  • javad
    در صورت مشاهده هر گونه علائم مشکوک در کولرگازی میتسوبیشی خود توصیه می کنیم هر چه سریع با یک مرکز تعمیرات معتبر تماس بگیرید و عیب یابی کولرگازی را به دست تعمیرکار بسپارید. ممکن است مشکل کولرگازی میتسوبیشی شما بسیار جزئی باشد و با صرف هزینه کم بتوانید آن را تعمیر کنید اما در صورت بی توجهی به اختلال کولرگازی، امکان گسترده شدن مشکل و پر هزینه تر شدن تعمیرات آن وجود دارد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

از بهترین برندهای کولرگازی می توانیم کولرگازی میتسوبیشی را معرفی کنیم که ساخت کشور ژاپن است و کیفیت بسیار بالایی دارد. بسیاری از ایرانی ها در خانه، اداره یا فروشگاه خود از این برند کولرگازی استفاده می کنند زیرا سر و صدای کمی دارد، ظاهر آن شکیل است و قدرت خنک کنندگی آن خوب است اما مثل دستگاه های مشابه خود ممکن است دچار آسیب دیدگی قطعات شده و به تعمیرات نیاز پیدا کند.

شرکت پویا پکیج با سال ها سابقه، به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات کولرگازی برندهای مختلف فعالیت می کند البته خدمات تعمیرات خود را برای سایر لوازم مثل پکیج، حوله خشک کن و … نیز در نظر گرفته است. می توانید برای تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی خود با شرکت تماس بگیرید تا تکنسین همراه با وسایل تعمیرات در محل شما حضور یابد.

مزیت بهره مندی از خدمات شرکت پویا پکیج، ضمانت نامه معتبری است که دریافت می کنید و این ضمانت نامه به مدت 6 ماه اعتبار دارد. بدین ترتیب از بابت کیفیت خدمات تعمیراتی که دریافت کرده اید، اطمینان خاطر خواهید داشت.

برای اطلاع بیشتر، میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در غرب تهران

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 12 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت