0
0

شما انواع مدل های کولرگازی توشیبا رو تعمیر میکنید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چجوری مرکز تعمیرات کولر گازی توشیبا در غرب تهران پیدا کنم؟

  • javad
    برای تعمیرات کولر گازی توشیبا خود حتما باید یک مرکز معتبر تعمیرات را انتخاب کنید تا تعمیر به شکل تخصصی انجام گیرد. مرکز تعمیرات پویا پکیج، با 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیر پکیج دیواری در خدمت شما عزیزان می‌باشد کارشناسان این مجموعه دارای مدرک فنی و حرفه‌ای در زمینه کار مرتبط هستند که تحت نظر شرکت آموزش دیده اند ارائه خدمات با فاکتور و ضمانت 6 ماهه و نرخ خدمات طبق مصوبه شرکت می‌باشد. با سپردن تعمیرات کولر گازی توشیبا خود به شرکت پویا پکیج، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد : دریافت خدمات تعمیر در محل که در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. تعمیرات کولر گازی توشیبا با هزینه مناسب سرعت در ارائه خدمات و تعمیر کولرگازی شما در زمانی که خودتان تعیین می کنید. استفاده از قطعات اصل برای تعویض قطعات از کار افتاده کولرگازی اولویت با تعمیر قطعات برای کاهش هزینه های مشتری شرکت پویا پکیج برای خدماتی که ارائه می کند، ضمانت نامه هم در نظر گرفته است و مدت ضمانت نامه تا 6 ماه است. تعمیرکاران پویا پکیج دارای مدرک فنی حرفه ای مرتبط هستند و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. شرکت پویا پکیج آماده خدمت رسانی و تعمیر کولر گازی شماست. در صورت نیاز با ما در تماس باشید
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

اگه سرویس های دوره ای کولرگازی توشیبا رو انجام ندیم مشکلی پیش نمیاد؟

  • javad
    بهترین راهکار برای پیشگیری از مشکلات گسترده کولرگازی توشیبا، توجه به سرویس های دوره ای آن است. اکثر استفاده کنندگان این دستگاه، نسبت به سرویس های دوره ای آن بی توجه هستند و این کار را به تعویق می اندازند. عدم سرویس سالانه کولرگازی نیز باعث گسترده تر شدن مشکلات جزئی آن می شود و باید هزینه بیشتری بابت تعمیر و حتی تعویض قطعات دستگاه پرداخت شود. از این رو توصیه می شود هر سال قبل از راه اندازی کولرگازی توشیبا خود، آن را سرویس کنید تا تمام اجزای داخلی و خارجی دستگاه تمیز شوند. تعویض و یا پاکسازی فیلترها، شست و شوی کویل های پنل داخلی، شارژ گاز و رفع نشتی های کولرگازی از جمله کارهایی هستند که در سرویس دوره ای کولرگازی انجام می شوند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

شما خدمات تعمیر کولر گازی توشیبا در محل هم دارین؟

  • javad
    حمل کردن کولرگازی تا تعمیرگاه می تواند کار سخت و زمان بری باشد و از طرفی باید برای انتقال آن تا تعمیرگاه، هزینه بپردازید اما شما می توانید به جای این کار، از خدمات تعمیر در محل شرکت پویا پکیج استفاده کنید و بدون آنکه کولرگازی از جای خود تکان بخورد، تعمیرات آن انجام بگیرد. برای تعمیر در محل کولرگازی، تکنسین همراه با وسایل تعمیرات به محل شما می آید و تعمیر و عیب یابی دستگاه در سریع ترین زمان انجام خواهد شد
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

کولر گازی توشیبا نیاز به شارژ گاز داره؟

  • هلن به 5 ماه قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 5 ماه قبل
  • javad
    کولرگازی توشیبا برای خنک کردن محیط از گاز استفاده می کند و حجم گاز آن مدتی پس از استفاده کاهش می یابد. کم شدن حجم گاز کولر گازی توشیبا باعث اختلال در عملکرد آن می شود و باید کولر را شارژ کرد تا به عملکرد سالم خود ادامه دهد. برای شارژ گاز کولر گازی توشیبا، بسته به مدل آن از گاز مناسب استفاده می شود و توصیه می شود حتما از گاز با کیفیت برای شارژ آن استفاده کنید تا محیط را به درستی خنک کند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

کمپرسور کولرگازی توشیبا دارم ولی خراب شده، تعمیر میشه ؟

  • javad
    کمپرسور کولرگازی توشیبا اگر خراب شود، باعث مشکلات گسترده ای می شود و باید تعمیر شود. اگر کولرگازی شما ناگهان خاموش می کند یا قادر نیست که به درستی محیط را خنک کند، احتمالا کمپرسور آسیب دیده است. این مشکلات باید به صورت تخصصی تر توسط تعمیرکار بررسی شوند و سپس راهکار مناسب برای رفع مشکل دستگاه به کار گرفته شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

فن اسپیلت کولر گازی توشیبا سوخته، قابل تعویض هست؟

  • javad
    فن کولرگازی توشیبا نیز از قطعات مهم آن محسوب می شود. این قطعه در صورت سوختن یا نیم سوز شدن، باعث می شود که کولرگازی روشن نشود و بعد از تعمیر یا تعویض فن، عملکرد دستگاه به حالت عادی برمی گردد. برای تعمیر فن کولرگازی توشیبا باید بخش های مختلف این قطعه توسط تعمیرکار بررسی شود و در صورت نیاز آن را تعویض نمود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

برد الکترونیکی اسپلیت توشیبا قابل تعمیر و تعویض هست؟

  • javad
    برد الکترونیکی از قطعات اصلی کولرگازی محسوب می شود که در ارتباط با برق است و بنا به دلایلی ممکن است دچار خرابی شود. وجود نوسانات در برق و یا استفاده نادرست از کولرگازی، باعث آسیب رسانی به برد الکترونیکی آن می شود. این قطعه اگر نسوخته باشد، می توان آن را تعمیر کرد تا دستگاه بتواند به عملکرد عادی خود ادامه دهد اما در صورت سوختن برد، فقط باید آن را تعویض کرد. نکته مهم برای تعویض برد الکترونیکی کولرگازی توشیبا، استفاده از برد اورجینال است زیرا برد دست دوم و فیک، عملکرد مناسبی ندارد و بعد از چند ماه استفاده مجددا از کار می افتد همچنین ممکن است به دیگر قطعات دستگاه نیز آسیب برساند. برد اصل اگرچه قیمت بیشتری دارد اما در طولانی مدت مقرون به صرفه تر است و باعث عملکرد بهتر کولرگازی می شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
1

کولرگازی توشیبا چه ارور هایی میده؟

  • javad
    در صورت مشاهده ارور و خطا بر روی صفحه نمایشگر کولرگازی توشیبا خود باید بررسی کنید که علت این ارور چیست و سپس برای رفع خطای دستگاه از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. برخی از ارورهای رایج کولرگازی توشیبا عبارتند از : ارور E01 : منظور از این ارور، خطای اتصال میان کنترل پنل و یونیت داخلی کولرگازی است و باید با بررسی پنل داخلی و رفع اتصال آن، ارور را برطرف کرد. ارور E02 : از دیگر ارورهای کولرگازی توشیبا، خطای E02 می باشد که به معنای وجود مشکل در اتصال کنترل پنل است. ارور E03 : اگر میان یونیت داخلی و کنترل پنل کولرگازی توشیبا خطا وجود داشته باشد، این خطا به شکل E03 نمایش داده می شود. ارور E04 : از دیگر ارورهای کولرگازی توشیبا، ارور E04 است که به دلیل اتصال بلوک بیرونی و بلوک داخلی نمایش داده می شود. ارور E06 : اگر مشکلی میان یونیت ها وجود داشته باشد و یونیت داخلی از کار بیفتد، خطای E06 توسط کولرگازی نمایش داده می شود. ارور E08 : اگر آدرس های بلوک های داخلی کولرگازی کپی شده باشند، این ارور نمایش داده می شود. ارور E09 : اگر تنظیمات کنترل پنل کولرگازی توشیبا بهم ریخته باشد، ارور E09 نشان داده می شود و باید کولرگازی را مجدد تنظیم کرد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

مدل های مختلف کولرگازی توشیبا، تشکیل شده از سیستم های قدرتمند و با کیفیتی هستند که بتوانند با قدرت به فعالیت خود ادامه دهند اما این برند کولرگازی هم مثل دستگاه های مشابه در برندهای دیگر نیازمند سرویس های دوره ای و شارژ است همچنین اگر از آن به درستی استفاده نشود و یا طول عمر قطعه ای از دستگاه تمام شود، به خدمات تعمیرات نیاز پیدا خواهد کرد.

برای تعمیرات کولر گازی توشیبا خود به هر مرکزی مراجعه نکنید و حتما از مراکز معتبر این خدمات را دریافت نمایید. مرکز تعمیرات پویا پکیج، از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات برای لوازمی همچون کولرگازی، پکیج، حوله خشک کن و … است

این مرکز تعمیرات، خدمات خود را برای غرب تهران در نظر گرفته است و مشتریان می توانند برای استفاده از خدمات، با شرکت تماس بگیرند تا کارشناسان آنها را راهنمایی کنند.

برای اطلاع بیشتر میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در غرب تهران

 

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 9 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت