0
0

سلام شما تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری هم انجام میدید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تعمیرات کولرگازی گری در شرکت شما چه مزایایی برای مشتری داره؟

  • javad
    در صورت تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری خود در شرکت پویا پکیج، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد : دستگاه شما توسط تکنسین متخصص و مجرب تعمیر خواهد شد و خدمات با کیفیتی را دریافت می کنید. هزینه تعمیرات در نظر گرفته شده توسط شرک پویا پکیج بسیار مناسب است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. شرکت پویا پکیج خدمات خود را برای تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری به صورت در محل ارائه می دهد تا مشتریان برای حمل کردن کولرگازی تا تعمیرگاه، هزینه اضافی پرداخت نکنند. خدمات تعمیرات کولرگازی در سریع ترین زمان ارائه می شود و می توانید به زودی از کولرگازی خود استفاده کنید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

هزینه تعمیرات کولرگازی بستگی به چه عواملی داره؟

  • javad
    برای تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری به مرکز تعمیرات مجاز و معتبری مانند پویا پکیج مراجعه کنید تا در ازای دریافت خدمات با کیفیت، هزینه مناسبی هم بپردازید. هزینه تعمیرات کولرگازی بستگی به برخی عوامل دارد از جمله آنکه : نوع و مدل کولر گازی گری تعداد قطعات نیازمند تعمیرات تعویض یا تعمیر قطعه معیوب هزینه قطعاتی که نیاز به تعویض دارند و… هزینه دقیق تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری بعد از بررسی دستگاه توسط تکنسین مشخص می شود. البته هزینه برخی خدمات مثل سرویس دوره ای، مبلغ ثابتی است و می توانید با شرکت تعمیرکار تماس بگیرید و از هزینه ها مطلع شوید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

ببخشید ارورهای کولر گازی گری و روش رفعشونو مینویسین؟

  • javad
    علاوه بر مشکلات رایج کولرگازی گری که بالاتر اشاره کردیم، گاهی اوقات این دستگاه برخی ارورها را در صفحه نمایشگر خود نشان می دهد از جمله آنکه : ارور E1 : این ارور به دلیل حفاظت در برابر فشار زیاد از طرف گاز مبرد، رخ می دهد. ارور E2 : خطای E2 زمانی در صفحه نمایشگر نمایش داده می شود که دستگاه در حال برفک زدن است. ارور E3 : در صورت حفاظت از فشار پایین از کمپرسور، این خطا نمایش داده می شود و علت آن کمبود یا قطع شدن گاز مبرد است. ارور E4 : در صورت بالا رفتن دمای خروجی کمپرسور، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر کولرگازی خود مشاهده می کنید. ارور E5 : اگر جریان ورودی به کولرگازی، ولتاژ بالایی داشته باشد، ارور E5 را نمایش می دهد. ارور E6 : در صورت قطع شدن ارتباط یونیت داخلی و خارجی، ارور E6 را مشاهده خواهید کرد. این ارور را حتما باید تکنسین رفع کند. ارور E8 : در صورت حفاظت از دستگاه در برابر بالا رفتن حرارت دستگاه، ارور E8 نشان داده می شود. ارور F1 : وحود اتصالات کوتاه و باز در محفظه داخلی کولرگازی باعث نمایش ارور F1 می شود. ارور F2 : وجود اتصال کوتاه و باز در سنسور محفظه داخلی باعث نمایش ارور F2 می شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چرا کولرگازی گری ما مدتی بعد از روشن شدن به صورت ناگهانی خاموش میشه؟؟

  • javad
    اگر کولرگازی گری شما مدتی پس از روشن شدن به صورت ناگهانی خاموش می شود، علت این مشکل در مواردی مثل خرابی برد دستگاه، سوختن کامل برد، سوختن خازن و اورلود شدن کولر است. علت این اختلال هر چه که باشد، فقط باید توسط تعمیرکار بررسی شود و توصیه می شود خودتان دستگاه را باز نکنید. مرکز تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری در غرب تهران، تمام مشکلات این دستگاه را رفع می کند و اگر هم قطعه ای از دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد، تعویض قطعه با قطعه اصل، انجام خواهد شد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علت خنک نکردن کولرگازی گری چیه؟

  • javad
    از مشکلات دیگر کولرگازی گری، خنک نکردن آن است و علت اصلی آن، کثیف بودن فیلترهای هوای دستگاه است بنابراین باید فیلترها تمیز شوند و اگر هم لازم بود، تعویض گردند. مشکل در فن یا موتور کولرگازی هم ممکن است باعث اختلال دستگاه در خنک کردن شود و باید این قطعات توسط تعمیرکار بررسی شوند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دیلیل نشتی آب از کولرگازی گری چیه؟

  • javad
    اگر کولرگازی گری شما نشتی آب دارد، لازم است مسیر خروج آب از کولر بررسی شود و این مشکل هر چه زودتر رفع گردد زیرا وجود نشتی آب باعث رشد کپک و باکتری در اطراف محل نشتی می شود و مشکلات زیادی به همراه دارد. مسیر تخلیه آب که کانال و شیلنگ تخلیه است، اگر آسیب دیده باشد، کولرگازی مشکل نشتی آب خواهد داشت.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علت کار نکردن کولرگازی، حتی با روشن بودن یونیت داخلی کولرگازی چیه؟

  • javad
    ممکن است یونیت داخلی کولرگازی شما روشن باشد اما دستگاه روشن نشود. برای عیب یابی این مشکل ابتدا باید گاز کولر مورد بررسی قرار بگیرد و اگر حجم گاز کم شده باشد، کولر از قدرت لازم برای کار کردن برخوردار نخواهد بود. همچنین باید فیلتر کولرگازی تمیز شود و اگر لازم بود با فیلتر جدید تعویض گردد. برای رفع این مشکل، تعمیرکار تمام قطعات داخلی کولرگازی را بررسی می کند و بعد از تشخیص مشکل اصلی، کار تعمیرات را انجام می دهد
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل روشن نشدن کولرگازی گری چیه ؟

  • javad
    روشن نشدن کولرگازی گری یک مشکل رایج است و قابل رفع هم می باشد. برای عیب یابی این مشکل ابتدا باید پریز برق بررسی شود و اگر مشکل از برق نبود، احتمالا یکی از قطعات کولرگازی آسیب دیده اند. سوختن سیم های کولرگازی، آسیب دیدن برد الکترونیکی، وجود اختلال در ترموستات یا ترانسفورماتور کولرگازی و برخی دیگر از عوامل باعث مشکل روشن نشدن این دستگاه می شوند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

یکی از بهترین مراکز تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری در غرب تهران، شرکت پویا پکیج است. خدمات این شرکت، تمام مناطق غرب تهران را پوشش می دهد و می توانید تعمیرات کولرگازی خود را به صورت در محل انجام دهید. تعمیرکاران شرکت پویا پکیج، دارای مدرک فنی حرفه ای برای تعمیرات لوازمی همچون کولرگازی، پکیج، رادیاتور و … هستند و چندین سال تجربه فعالیت در این حرفه را دارند.

برای استفاده از خدمات شرکت پویا پکیج جهت تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری خود تماس گرفته و برای روز و ساعت اعزام تعمیرکار، هماهنگی لازم را انجام دهید.

برای اطلاع بیشتر، میتوانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری در غرب تهران

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عیب یابی کولرگازی گری به چه صورتی هست؟

  • javad
    کولرگازی گری شما هر نوع مشکلی که دارد باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد تا پس از عیب یابی تخصصی و مشخص شدن علت اصلی مشکل دستگاه، روش مناسب تعمیرات به کار گرفته شود
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چرا کولرگازی گری محیط رو به خوبی خنک نمیکنه و یا هنگام کار کردن سر و صدای زیادی تولید می کنه؟

  • javad
    اگر کولرگازی گری شما نمی تواند محیط را به خوبی خنک کند یا هنگام کار کردن سر و صدای زیادی تولید می کند و یا هر گونه اختلال دیگری در عملکرد خود دارد، لازم است از یک تعمیرکار کولرگازی بخواهید که دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد. تعمیرات کولر گازی اسپلیت گری باید توسط تعمیرکار ماهر و مجرب انجام شود تا دستگاه بعد از تعمیر هم عملکرد سالم اولیه خود را داشته باشد. در این مطلب می خواهیم بهترین مرکز تعمیرات کولرگازی گری در غرب تهران را به شما معرفی کنیم و راهنمای رفع مشکلات رایج این دستگاه را شرح دهیم پس با ما همراه باشید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 11 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت