0
0

شما خدمات تعمیرات پکیج بوتان هم دارین؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

چرا باید تعمیرات پکیجمونو به شما بسپاریم؟

  • javad
    برای جواب این سوال باید به شما بگویم که شرکت پویا پکیج دارای: 1_مجرب ترین و حرفه ای ترین سریوسکاران است./ 2_دارای سیستم ارتباط با مشتری است./ 3_تمامی متخصصین این شرکت حداقل تجربه ای بالای 10 سال دارند./ 4_فروش قطعات با کمترین و به صرفه ترین قیمت/ 5_انتخاب زمان تعمیر با مشتری است./ 6_تعمیر سرویس را در کمتری زمان و با مناسب ترین قیمت انجام میدهند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علت خاموش شدن پکیج به صورت مداوم چی هست؟

  • javad
    تمام مشکلاتی که ما تا به الان برای شما در سایت شرح دادیم و نحوه درست کردن و عیب یابی آن را برای شما توضیح دادیم به راحتی توسط تعمیر کاران مجرب و حرفه ای شرکت پویا پکیج به راحتی قابل تعمیر میباشد و لازم نیست شما زحمتی بکشید و دست به کار بشوید تا پکیج را تعمیر کنید و مشکل خاموش شدن پکیج نیز میتواند ناشی از دلایلی مانند کم بودن فشار آب و یا گاز باشد که با تنظیم فشار آب و گاز به راحتی بر طرف خواهد شد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل بالا رفتن دمای آب خروجی چیه؟

  • javad
    در صورت بالا رفتن دمای آب باید به نکاتی که برای شما شرح میدهیم توجه کنید:اولین و مهمترین مورد توجه به میزان گاز ورودی به پکیج میباشد و دومین موردی که باید به آن توجه کنید گرفتگی مسیر ورودی و خروجی آب پکیج میباشد و دلیل سوم آن که کمتر پیش می آیید برای کسی اتفاق بیافتد میتوان به کم بودن فشار آب نیز اشاره کرد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سر و صدای بیش از حد پکیج ناشی از چیست؟

  • javad
    یکی از دلایلی که میتواند موجب این شود که پکیج سر و صدای زیادی ایجاد کند میتوان به رسوب گرفتن پکیج اشاره کرد،شما برای رفع این مشکل باید جهت هواگیری و رسوب گیری پکیجتان با ما تماس بگیرید.44849940
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

خرابی پمپ باعث بوجود اومدن چه مشکلاتی میشه؟

  • javad
    بعضی از اوقات وجود اشکال در پمپ سیرکولاسیون باعث به وجود آمدن چنین مشکلی خواهد شد.اشکالات پمپ معمولا از سوختن پمپ و یا از جام شدن پمپ فقط در صورتی که بعد از بازکردن پیچ دو سری برنجی پمپ مشاهده شد و محور داخلی سریع و روان نمیچرخید پمپ را از طریق 4 عدد پیچ آلن بازکرده و پروانه آن را با دست روان کرده و سر جایش بگزارید و ببندید. خرابی بعدی لقی روتور پمپ هست که البته بیشتر روی پمپ ویئو اتفاق می افتد البته در مواردی دیده شده که بسته بودن ایرونت هواگیر پمپ نیز باعث ایجاد این مشکل میشود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

نحوه عوض کردن سنسور حرارتی پکیج به چه صورتیه؟

  • javad
    برای بازکردن سنسور حرارتی آب مصرفی فقط کافیست تا شیر ورودی آب سرد پکیج را بسته و جهت خالی کردن فشار آب داخل لوله ها یکی از شیر های آب گرم را باز کرده و فیش ان تی سی مورد نظری را که درمسیر خروجی آب گرم قرار دارد را بیرون بکشید و سپس آن را با آچار شماره 13 بازکنید و سنسور حرارتی یدکی را جایگزین آن کنید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علائم خرابی سنسور حرارتی پکیج چیا هست؟

  • javad
    1.قرمز شدن چراغ پکیج و روشن نشدن دستگاه/ 2.عدم تطابق دمای تنظیم شده با دمای دستگاه/ 3.مشاهده ارور مربوط به سنسور حرارتی راحت ترین راه برای اینکه از سلامت سنسور حرارتی اطمینان پیدا کنید این هست که یک عدد سنسور یدکی سالم را همراه خودتان داشته باشید تا در مواقع لزوم فیش سنسور را جدا کنید و قبل از اینکه آن را سرجایش بگزارید پکیج را ریست کرده و ببینید اگر آلارم آن برطرف شده اقدام به عوض کردن آن نمایید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علت گرم نشدن رادیاتور پکیج بوتان چیه؟

  • javad
    شعله کم و کوتاه میباشد ممکن است این مشکل از افت فشار گاز شهری باشد که معمولا ای قبیل مشکلات در یخبندان ها و زمستان رخ میدهد که اگر با چنین مشکلی مواجه شدین بایستی شعله را از طریق شیر کنترل گاز تنظیم کنید./ گرفتگی سیستم هوا گرفتگی هوا در رادیاتور ها و سیسستم های لوله کشی باعث سرد شدن قسمتی از رادیاتور ها میشود که در این صورت میبایست شیر رادیاتوری را که سرد است را باز بزارید و سایر رادیاتور های گرم را ببندید و شروع کنید به هواگیری کردن رادیاتور سرد و سپس بعد از آن درجه بار را روی 2 تنظیم کنید و پس از آن دستگاه را روشن نمایید.صد در صد مشکل شما برطرف میشود./ نیمه باز بودن شیرهای شوفاژ زیر تمام شوفاژ دیواری ها 5 عدد شلنگ قرار دارد یک شلنگ در وسط قرار دارد و به احتمال زیاد لاستیکی هم هست که آن شلنگ،شلنگ گاز میباشد و 4 عدد شلنگ با روکش های فلزی دیگر قرار دارد که معمولا سه تای آنها شیر دارد و در حالت عادی و در فصل زمستان همه شیرهای زیر دستگاه بایستی به صورت کامل باز شده باشد.لازم است است این نکته را متذکر شوم که باز بودن شیر شلنگ ها به این معناست که دسته آن باید کاملا به صورت ممتد و موازی قرار گرفته باشد.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عیب های پکیج بوتان چیا هست؟

  • javad
    گرم نشدن رادیاتور پکیج بوتان/خرابی سنسور حرارتی پکیج/خرابی پمپ/سر و صدای بیش از حد پکیج/بالا رفتن دمای آب خروجی/خاموش شدن پکیج به صورت مداوم
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

تعمیر و عیب یابی پکیج بوتان به چه صورتیه؟

  • javad
    دسته اول پکیج هایی که عیب یابی راحت تری دارند پکیج هایی هستند که با کد خطا عیب خودشان را به ما اعلام میکنند و این معایب توسط برد الکترونیک شناسایی شده و با اعلام کد خطا شناسایی و مشخص میشوند که خرابی در کدام قسمتشان رخ داده. توجه داشته باشید که کدهای خطا در هر پکیج دیواری ای به یک شکل میباشد و در مدل های آنالوگ با چشمک زدن چراغ های روی پنل مشخص میشوند و در مدل های دیجیتالی با نمایان شدن عدد و حروف انگلیسی روی مانیتور دستگاه معلوم و مشخص میشوند. این نکته را به یاد داشته باشید که برای رفع هرگونه عیب و معایب ابتدا باید به دفترچه راهنمای پکیج مراجعه کرده و با توجه به آن میبایست خرابی بوجود آمده را شناسایی کنید. .دسته دوم خطاها معایبی هستند که هیچ گونه کد خطایی را بر روی پکیج شما ظاهر نمیکنند،در اصل باید گفت برد الکترونیک آنها هیچ معایبی را شناسایی نمی کنند. برای پیداکردن اینگونه خطا ها و خرابی ها باید باتوجه به ساختار شماتیک پکیج و نحوه عملکرد قطعات آنها این عیوب را شناسایی و درست کنید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

بله، تعمیرات پکیج های بوتان یکی از خدماتی است که به صورت تخصصی و حرفه ای در مجموعه ما صورت میگیرد. اگر در غرب تهران هستید و پکیج بوتان شما دچار مشکل یا خرابی شده است میتوانید جهت درخواست تعمیرکار با نزدیکترین شعبه ما به محل کار یا محل سکونت خود تماس بگیرید.44849940

برای اطلاع بیشتر نیز میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تعمیرات پکیج بوتان

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 11 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت