0
0

درباره ی تعمیرات برد پکیج بوتان و ضمانت که گفتین توضیح میدید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

درباره ی ضمانت نامه شرکت پویا پکیج برای تعمیرات برد پکیج بوتان توضیح میفرمایین؟

  • javad
    برای انتخاب یک شرکت تعمیراتی پکیج، به شرکت هایی مراجعه کنید که خدمات خود را گارانتی می کنند و اگر شرکتی خدمات خود را تضمین نمی کند، احتمالا خدمات با کیفیتی ندارد و نمی تواند مورد اعتماد باشد. شرکت پویا پکیج، تمام خدمات خود را گارانتی می کند و ضمانت نامه 6 ماهه به مشتریان ارائه می شود. با این ضمانت نامه، مشتریان از خدمات با کیفیتی که دریافت کرده اند، مطمئن خواهند بود و اگر هم طی مدت 6 ماه مشکلی برای برد پکیج بوتان آنها پیش بیاید، می توانند از طریق گارانتی پیگیری های لازم را انجام دهند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

خدمات تعمیرات برد برای چه مدل های پکیج دیواری بوتان هست؟

  • javad
    خدمات ارائه شده توسط شرکت پویا پکیج برای تعمیرات برد پکیج در تهران، انواع مدل های این دستگاه را پوشش می دهد از جمله: پکیج دیواری بوتان مدل پارما 26000 دیجیتال/ پکیج دیواری بوتان مدل پارما 24000 دیجیتال/ پکیج دیواری بوتان مدل بیتا 26000/ پکیج بوتانپرلا پرو 24000/ پکیج دیواری بوتان مدل PAVIA 24RSI/ پکیجدیواری بوتان پرلا پرو 28000/ پکیج دیواری بوتان مدل BITA 22/ پکیج دیواری بوتان مدل BITA 24
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

هزینه تعمیرات برد پکیج بوتان چقدر هست؟

  • هانیه به 5 ماه قبل پاسخ داد
  • آخرین ویرایش 5 ماه قبل
  • javad
    هزینه تعمیرات برد پکیج بوتان در تهران بستگی به عوامل مختلفی دارد و نمی توان یک هزینه ثابت را برای آن مشخص کرد. ممکن است مشکل برد پکیج بوتان شما فقط در گرد و غبار روی آن باشد که با تمیز کردن سطح برد، عملکرد قطعه به وضعیت قبل خود برمی گردد و دستگاه شروع به فعالیت می کند اما اگر برد پکیج آسیب جدی دیده باشد، باید هزینه بیشتری برای تعمیرات آن بپردازید. در بعضی موارد نیز تعمیر کردن برد پکیج دیواری بوتان برای رفع مشکل آن چاره ساز نیست و فقط با تعویض کردن این قطعه می توان دستگاه پکیج را سالم کرد. در این وضعیت باید یک برد جدید بخرید که به نسبت تعمیرات، خرید یک برد جدید هزینه بیشتری دارد. شما عزیزان برای دانستن هزینه تعمیر برد پکیج با تعمیرکاران پویا پکیج در تماس باشید تا اول از همه مشکل را شناسایی و بعد قیمت را به شما عرض کنند.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

علائم خرابی برد پکیج بوتان چیه؟

  • javad
    شما باید با علائم خرابی برد پکیج بوتان خود آشنا باشید تا در صورت دیدن هر یک از این علائم، دستگاه را سریعا به تعمیرکار بسپارید تا مشکل آن را رفع کند. در صورت خرابی برد پکیج، کدهای مختلفی بر روی برد نشان داده می شوند که هر یک از این کدها، نشان دهنده نوع خاصی از اختلال در برد می باشند. برخی از کدهای خطای برد پکیج بوتان عبارتند از : ارور E01 : این ارور به دلیل عدم تشکیل شعله پکیج نشان داده می شود و باید برای عیب یابی دقیق تر توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد./ کد خطا E13 : این کد نشان دهنده مشکلات نرم افزاری برد پکیج است و فقط تعمیرکار با دانش الکترونیکی بالا می تواند آن را رفع کند./ کد AL50 و E011 : این خطا در صورتی نمایش داده می شود که شعله پکیج قبل از صادر شدن فرمان از سوی برد، به وجود آید./ ارور A05 : این کد نیز از ارورهای نشان دهنده خرابی برد پکیج است./ ارور A11 : این ارور، وضعیتی را اعلام می کند که در آن، سنسور پکیج پیش از برد عمل کرده است./ ارور AL22 : در صورت قطع شدن ارتباط سیم با برد، این ارور نمایش داده می شود./ خطای J0 : اگر برد کنترل و برد نمایشگر پکیج دیواری بوتان مختل شده باشند، این ارور نشان داده می شود./ در صورت مشاهده هر یک از خطاهای فوق و دیگر ارورها بر روی برد پکیج، بهتر است با پویا پکیج یکی از بهترین مراکز تعمیرات برد پکیج بوتان در تهران تماس بگیرید و مشکل را به تعمیرکار توضیح دهید. اگر مشکل دستگاه جزئی باشد، شاید خودتان بتوانید آن را رفع کنید اما در موارد حاد، دستگاه باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

دلیل خرابی برد پکیج بوتان چیه؟

  • javad
    استفاده بیش از اندازه از پکیج/نشستن گرد و غبار بر روی برد پکیج/خیس شدن برد پکیج/نوسانات برق استفاده بیش از اندازه از پکیج: استفاده بیش از حد از پکیج دیواری باعث مستهلک شدن قطعات مختلف آن مثل برد می شود. اگر طول عمر برد تمام شود، باید آن را تعویض کنید و با تعمیر کردن، مشکل آن حل نخواهد شد. / نشستن گرد و غبار بر روی برد پکیج: از علت های خرابی برد پکیج، نشستن گرد و غبار بر روی آن است که این مشکل بسیار جزئی است و با تمیزکاری رفع می شود. برای تعمیر برد پکیج و تمیز کاری آن حتما از یک تعمیرکار کمک بگیرید زیرا ممکن است خودتان با انجام دادن این کار، به قطعات حساس برد آسیب برسانید. / خیس شدن برد پکیج: نفوذ آب به برد پکیج باعث خرابی آن می شود و باید مانع این مشکل شوید. برای رفع رطوبت و رسوب دستگاه پکیج باید از خدمات رسوب زدایی پکیج یک شرکت تعمیرات استفاده کنید تا برد دوباره سالم شده و کارایی خود را به دست آورد. / نوسانات برق: وجود نوسان در برق باعث خرابی برد پکیج می شود و آسیب جدی را به این قطعه و سایر قطعات دستگاه وارد می کند. برای مانع شدن از چنین مشکلی، توصیه می شود از محافظ برق استاندارد کمک بگیرید.
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

برد الکترونیکی از بخش های اصلی دستگاه پکیج بوتان است که وظیفه دارد دستورات لازم را به قطعات مختلف دستگاه صادر کند. خراب شدن برد پکیج بوتان باعث مشکلات زیادی مثل روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و … می شود و لازم است پکیج توسط تعمیرکار بررسی شود.

اگر شما هم از پکیج دیواری بوتان استفاده می کنید و دستگاه شما نشانه های خرابی برد را نشان می دهد، پویا پکیج در خدمت شماست تا این مشکلات و خرابی های برد پکیج را بر طرف و درست کند.

شما برای دریافت خدمات از شرکت پویا پکیج، می توانید زمان تعمیر را خودتان انتخاب کنید و تعمیرکار به محل شما اعزام خواهد شد. تمام سرویس کاران حاضر در این شرکت حداقل 10 سال سابقه فعالیت دارند و عیب یابی دستگاه را در سریع ترین زمان و به شکلی کاملا تخصصی، انجام می دهند. مزیت دیگر شرکت پویا پکیج، ارائه ضمانت نامه 6 ماهه معتبر است تا از کیفیت خدماتی که دریافت کرده اید، اطمینان خاطر داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر میتوانید مقاله زیر را ببینید

تعمیرات برد پکیج بوتان در تهران با ضمانت و در کمترین زمان

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 6 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت